Aidiilfitri PKP 2020

July 20, 2020


Raya tahun ni memang spesel sebab tak leh balik kampung rentas negeri so  Bangi ni sibuk sikit petang menjelang raya

Malam pon semua ada kat umah jadi malam raya macam berperang bunyi mercun

Raya pertama je dibernarkan ziarah raya tapi terhad 2- orang...mujur kami 18.

Esoknya tu memang polis ada pi saman tau umah yang masih beraya.

Gambar atas tu satu2 nya gambar raya ..mujur sempat bergambar..ada plak yg pakai warna lari tema/




Tahun ni raya aku masak NASI DAGANG okayyyyy

Masa raya tak sempat ambik gambar ni hari lain punya buat lagi..heheh

Aku beli Pes kuah nasi dagang  Atas tol punya...memang sedap

Tapi pasal aku 1st time buat so ingat senang..tak prepare betul2...Aku start masak lewat..patut rebus ikan tu sehari sebelum...dah le kemain nak masak utk 20 orang.
Dari 5pagi sampai 10 .30 pg tak siap2 hahahha.

Sampai hilang mood raya aku sbb penat berdiri..esoknya kaki krem,

Lambat gak aku pi umah peninggalan mak abah aku



So bebudak ni pergi dulu.
















You Might Also Like

0 comments

Featured post

Percutian Family ke Perth 2017 - Hari kedua (Fremantle, Perth City, Bell Tower)

26 Ogos 2017 - Sabtu Hari kedua bangun bersemangat nak berjalan. Siapkan sarapan dulu. Buat nasi goreng sardin. Bawak bekal roti...

Like us on Facebook